Julkaisun nimi: Consumer Intention to Use Mobile Applications for Buying Surplus Food: A Research Model Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava:
Vuosi: 2025
Julkaisun nimi: User Preferences for a Smart City Transportation Ticketing Service Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, A.; Rivera, G. R.; Eriksson, N.; Haddara, M.; Sigurdsson, V.
Julkaisukanava: 2024 IEEE International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM)
Vuosi: 2025
Julkaisun nimi: Online Grocery Shoppers According to Their Typical Shopping Style: A Cluster Analysis Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Journal of Food Products Marketing
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: Older consumers’ views on online grocery shopping Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Procedia Computer Science
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: Roboten i matbutiken Ulkoinen linkki
Tekijät: Tigerstedt, Christa; Eriksson, Niklas; Länsiluoto, Mikko; Mäkelä, Olivia; Nirhamo, Sonja; Kuvaja Adolfsson, Kristoffer
Julkaisukanava: Businessbloggen
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: Digitala applikationer för försäljning av matöverskott Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Businessbloggen
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: The Influence of Smart Shopping Carts on the Healthier Food Choices of Young Consumers Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils-Magne; Menon, Vishnu
Julkaisukanava: Communications in Computer and Information Science
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: What explains routinized online grocery shopping? A study of experienced shoppers Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava:
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: What can we learn from non-adopters of online grocery shopping? Insights from Finland Ulkoinen linkki
Tekijät: Stenius, Minna; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research
Vuosi: 2024
Julkaisun nimi: Insamling av inköpsdata: vad tycker konsumenten? Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Businessbloggen
Vuosi: 2023
Julkaisun nimi: What do regular online grocery shoppers want from online grocers going forward? Suggestions for service quality improvements Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Procedia Computer Science
Vuosi: 2023
Julkaisun nimi: Smart Shopping Carts to Increase Healthier Food Purchase: A Conjoint Experiment Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle; Sigurðsson, Valdimar; Larsen, Nils-Magne; Menon, Vishnu
Julkaisukanava: Proceedings of the 9th International Conference on Information and Communication Technologies for Ageing Well and e-Health
Vuosi: 2023
Julkaisun nimi: What services do experienced online grocery shoppers appreciate moving forward? Ulkoinen linkki
Tekijät: Stenius, Minna; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Proceedings of the 2023 7th International Conference on E-Commerce, E-Business and E-Government
Vuosi: 2023
Julkaisun nimi: What’s in the cards for online grocery business in Finland going forward? Present state and future challenges according to experts Ulkoinen linkki
Tekijät: Stenius, Minna; Sillander, Johanna; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Arcada Working Papers
Vuosi: 2023
Julkaisun nimi: Online grocery shoppers due to the Covid-19 pandemic - An analysis of demographic and household characteristics Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Procedia Computer Science
Vuosi: 2022
Julkaisun nimi: The relative impact of health communication conveyed via quick response codes: A conjoint experiment among young thai consumers doing grocery shopping Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Khamtanet, Sirinna; Jitkuekul, Premruedee; Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils Magne
Julkaisukanava: Health Marketing Quarterly
Vuosi: 2022
Julkaisun nimi: What beliefs underlie decisions to buy groceries online? Ulkoinen linkki
Tekijät: Stenius, Minna; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: International Journal of Consumer Studies
Vuosi: 2022
Julkaisun nimi: Price consciousness as basis for Thai and Finnish young adults’ mobile shopping in retail stores Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle; Khamtanet, Sirinna; Jitkuekul, Premruedee
Julkaisukanava: Procedia computer science
Vuosi: 2021
Julkaisun nimi: A qualitative study of consumer resistance to mobile payments for in-store purchases Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Gökhan, Ates; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Procedia computer science
Vuosi: 2021
Julkaisun nimi: Adoption and Use of Health-related Mobile Applications: A Qualitative Study with Experienced Users Ulkoinen linkki
Tekijät: Smirnova, Elena; Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava:
Vuosi: 2021
Julkaisun nimi: Vad får ett akademiskt samarbete att fungera? Erfarenheter från ett nordiskt partnerskap mellan två högskolor Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Arcada Publikation
Vuosi: 2021
Julkaisun nimi: An Explorative Study on the Impact of Antecedent Mood States on Consumers' Evaluation of Hotels Online Ulkoinen linkki
Tekijät: Pawar, S.; Fagerstrom, A.; Suaphuk, G.; Eriksson, N.
Julkaisukanava:
Vuosi: 2021
Julkaisun nimi: Changing Behavioral Patterns in Grocery Shopping in the Initial Phase of the Covid-19 Crisis—A Qualitative Study of News Articles Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Stenius, Minna
Julkaisukanava: Open journal of business and management
Vuosi: 2020
Julkaisun nimi: The Use of Mobile Apps to Facilitate Customers’ Choice-Making When Grocery Shopping Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurdsson, Valdimar
Julkaisukanava: Smart innovation, systems and technologies
Vuosi: 2020
Julkaisun nimi: Investigating the impact of Internet of Things services from a smartphone app on grocery shopping Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurdsson, Valdimar
Julkaisukanava: Journal of retailing and consumer services
Vuosi: 2020
Julkaisun nimi: Exploring showrooming behavior in electronics and clothing retail Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Arcada Working Papers
Vuosi: 2019
Julkaisun nimi: The relative importance of healthy food labels when shopping for groceries online Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Richartz, Philip; Pawar, Sanchit; Larsen, Nils Magne; Sigurdsson, Valdimar; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Procedia Computer Science
Vuosi: 2019
Julkaisun nimi: Consumer brand post engagement on Facebook and Instagram – A study of three interior design brands Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Sjöberg, Annette; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava:
Vuosi: 2019
Julkaisun nimi: Exploring customer online reviews for new product development: The case of identifying reinforcers in the cosmetic industry Ulkoinen linkki
Tekijät: Haddara, Moutaz; Hsieh, Jenny; Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurðsson, Valdimar
Julkaisukanava: Managerial and Decision Economics
Vuosi: 2019
Julkaisun nimi: Examining the Relative Impact of Professional Profile Images and Facial Expressions in Small Business-to-Business Marketing Online Ulkoinen linkki
Tekijät: Pawar, Sanchit; Fagerstrøm, Asle; Dimude, Ifeoma Angelica Z; Sigurdsson, Valdimar; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Interacting with Computers
Vuosi: 2019
Julkaisun nimi: Auditering av högskolan på Åland 2018 Ulkoinen linkki
Tekijät: Tosteby, Jonas; Blomqvist-Valtonen, Elin; Eriksson, Niklas; Hindrén, Andreas; Östling, Malin; Nordblad, Mirella
Julkaisukanava:
Vuosi: 2018
Julkaisun nimi: Smartphones as decision support in retail stores – The role of product category and gender Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Procedia computer science
Vuosi: 2018
Julkaisun nimi: Older travelers’ propensity to go online: the role of travel style Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas
Julkaisukanava:
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: The Relative Impact Of Wi-Fi Service On Young Consumers’ Hotel Booking Online Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Journal of hospitality and tourism research
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: Young-elderly individuals´ use of social media for travel purpose Ulkoinen linkki
Tekijät: Fabricius, Susanna; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Tourism and Management Studies
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: Young consumers’ tendency to use a smartphone as decision-support inside clothing stores Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Arcada Working Papers
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: What’s the “Thing” in Internet of Things in Grocery Shopping? A Customer Approach Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurðsson, Valdimar
Julkaisukanava: Procedia computer science
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: The relationship between young consumers’ decision-making styles and propensity to shop clothing online with a smartphone Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle
Julkaisukanava: Procedia computer science
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: Understanding the impact of content in social media advertising Ulkoinen linkki
Tekijät: Fagerstrøm, Asle; Sigurdsson, Valdimar; Lillemoen, Maria; Eriksson, Niklas
Julkaisukanava:
Vuosi: 2017
Julkaisun nimi: The data driven decision RACE in eRetailing Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas; Forsström, Mikael; Rosenbröijer, Carl-Johan
Julkaisukanava:
Vuosi: 2016
Julkaisun nimi: Impact of in-store technology on the consumer shopping process : a field experiment with a smart card Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson; Elena Smirnova; Carl-Johan Rosenbröijer; Peter Mildén
Julkaisukanava: Arcada Working Papers
Vuosi: 2016
Julkaisun nimi: Young-elderly travellers as potential users and actual users of internet with mobile devices during trips Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson; Susanna Fabricius
Julkaisukanava:
Vuosi: 2015
Julkaisun nimi: Travellers' intended future trip arrangement strategies for things to do during a trip : implications for travel distribution Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson
Julkaisukanava:
Vuosi: 2015
Julkaisun nimi: Data driven decision-making in eretailing : a customer centric funnel approach Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson; Mikael Forsström; Carl-Johan Rosenbröijer
Julkaisukanava: Arcada Working papers
Vuosi: 2015
Julkaisun nimi: User categories of mobile travel services Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson
Julkaisukanava: Journal of hospitality and tourism technology
Vuosi: 2014
Julkaisun nimi: Segmenting the mobile services market for the baby boom generation Ulkoinen linkki
Tekijät: Thach To; Niklas Eriksson
Julkaisukanava: Arcada Working papers
Vuosi: 2014
Julkaisun nimi: Big data analytics : what is it? Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson; Magnus Westerlund; Carl-Johan Rosenbröijer
Julkaisukanava: Arcada Working papers
Vuosi: 2014
Julkaisun nimi: A description of an e-commerce lab in Finland Ulkoinen linkki
Tekijät: Mikael Forsström; Carl-Johan Rosenbröijer; Niklas Eriksson
Julkaisukanava: eEcosystems
Vuosi: 2014
Julkaisun nimi: A local outdoor mobile tour guide in HTML5 : drivers and barriers Ulkoinen linkki
Tekijät: Niklas Eriksson, Magnus Westerlund, Carl-Johan Rosenbröijer, Hellevi Aittoniemi, Ted Mellin, Krista Fransman
Julkaisukanava:
Vuosi: 2013
Julkaisun nimi: User experience of trip arrangements : a comparison of mobile device and computer use Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: International journal of e-services and mobile applications
Vuosi: 2012
Julkaisun nimi: A follow up of internet adopters̕ use, perceptions and channel preferences of electronic travel services Ulkoinen linkki
Tekijät: Eriksson, Niklas
Julkaisukanava: Proceedings of the International conference in Helsingborg
Vuosi: 2012